donderdag 22 december 2016

Winter wishes

Goedendag lieve mensen,

Vandaag laat ik jullie hier graag een kerst- en nieuwjaarskaartje zien dat ik gemaakt heb met (bijna) allemaal nieuwe materialen uit de decembercollectie van Joy!Crafts.

Het papier komt uit het papierblok 'Let it snow' 6011/0394. Het plaatje komt uit het stansvel 'Rosetta' van The Hobby House.
 Alle randen van het designpapier heb ik een beetje bewerkt met gesso voor een winters effect.
 De sneeuwletterstempels heb ik op wit papier gestempeld en de letters heb ik ingekleurd met een kleur Copic Marker die mooi bij het papier past. Ik heb ze aan de rand van de cirkel bevestigd. Dit geeft een speels en leuk effect. 

Gebruikte Joy! materialen

- Snow Flake Border 6002/0690
- Clear Stamps kerst (NL) 6410/0111
- Clear Stamps Snow Alphabet 6410/0439
- Artificial Flowers witte rozen 6370/0062
- Artificial Flowers grote witte bloem met meeldraden 6370/0070
- Plakparels 6020/0002

Ik wens jullie een hele fijne dag en bedankt weer dat je even op mijn blog langs kwam!

Lieve groet, Nicolette

3 opmerkingen:

  1. Schitterende kaart Nicolette!
    Leuk plaatje ook.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kaart Nicolette, je hebt mooie spulletjes gebruikt. Ik wens je alvast fijne dagen met je gezin.
    Lieve groet,
    Petra

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat. Elk lief berichtje is een cadeautje om te lezen. Bedankt en graag tot een volgende keer.

Liefs, Nicolette