woensdag 29 maart 2017

Hoping to 'sea' you soon

Hallo lieve mensen,

Daar ben ik weer met een heel 'plezierig' Joy-kaartje. De zomer komt er aan en wat is er dan leuker dan lekker genieten op het strand. Alhoewel.... het strand is in de alle seizoenen een geweldige plek om te zijn. Kaartjes in dit thema maak ik dan ook altijd met veel plezier.
 Het plaatje van de meeuw komt uit het A4 Seaside greetings-pakket 6013/0342. Eromheen het sierlijke rechthoekje uit het nieuwste snijstencilset van Mery's 6002/0659. Het papier op deze kaart komt uit twee papierlijnen: papierblok ‘Spring Fever’ 6011/0393 en papierset ‘Carpe Diem’ 6011/0518. Op de blauwe achtergrond heb ik met distress inkt hartjes aangebracht met behulp van  de polybesa embosstencil hartjes in ruit 6002/0623.
Door het gebruik van het jute (6300/0504) en de zelf gevonden schelpjes krijgt deze kaart zijn maritieme uiterlijk.
Voor de verdere opmaak van deze kaart heb ik gebruikt gemaakt van de volgende Joy!Crafts artikelen:

- Cardstock Wit 8013/0021
- Mery’s Twig 6002/0588
- Basis snij- en embosstencil - bloemen 6002/6203
- Clear stamps ‘Seashore’ 6410/0360
- Plakparels 6020/0002

Bedankt weer voor je bezoekje. Uiteraard lees ik graag wat je van mijn kaartje vindt.





3 opmerkingen:

  1. Dat is heel erg mooi gedaan. Heerlijk weer, echt genieten die maritieme kaarten.
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Nicolette,
    wat een prachtige, maritieme kaart heb je gemaakt, leuk de gestempelde achtergrond en het jute past er perfect bij,
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Nicolette,
    dit is een heel gaaf zee/strand kaartje! Het jute geeft een stoere uitstraling. Ik kom graag op het strand, ongeacht het seizoen. Je hebt helemaal gelijk dat het er eigenlijk altijd mooi is.
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat. Elk lief berichtje is een cadeautje om te lezen. Bedankt en graag tot een volgende keer.

Liefs, Nicolette