woensdag 24 mei 2017

Happy Mother's Day

Goede avond lieve blogbezoekers,

Hebben jullie met moederdag jullie moeders ook zo lekker in het zonnetje gezet? Met de nieuwe stansen en stempels van Studio Light heb ik een kaartje gemaakt voor alle moeders in Nederland.
Het papier komt uit ‘The Sofiero Collection’ van Maja Design. De prachtige achtergrond heb ik gemaakt met ‘Cutting & Embossing Stencil Studio Light SL44’. Wat een gaaf eindresultaat brengt deze stans. Zo fijntjes. De bloemen heb ik gemaakt met ‘Cutting & Embossing Stencil Studio Light SL41’. Hierin zitten stansen in drie verschillende groottes bloemblaadjes, een stansje voor de meeldraadjes en een stansje voor het hartje. En niet te vergeten, ook de mooie stans voor het blad. De nerfjes worden eruit gestanst. Dat geeft een mooi effect, vind ik. Als je van elk bloemblaadje er drie stanst én embost kan je ze als een mooie, grote bloem in elkaar zetten. Ik heb ze op twee verschillende manieren aan elkaar geplakt. Dit levert twee verschillende bloemen op.

Het ticket in het midden heb ik gemaakt met de ‘Stamps & Die cut’ set van Studio Ligth BASICSDC05. Hierin zit het stansje voor het ticket en meerdere stempels om beide delen van het ticket te bestempelen. Voor elk wat wils.
Bedankt voor je bezoekje aan ons mijn en graag tot snel een volgende keer!


1 opmerking:

  1. Wat een prachtige kaart Nicolette! Ik vind de bloemen super.
    En dank je, want dan is hij ook een beetje voor mij!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat. Elk lief berichtje is een cadeautje om te lezen. Bedankt en graag tot een volgende keer.

Liefs, Nicolette