maandag 23 oktober 2017

mini-album 'Foto-shoot-feest'


Lieve mensen,

In de zomervakantie al ben ik begonnen met dit mini-album. Tussen de bedrijven door heb ik hier telkens een beetje aan gewerkt. En wat is scrappen met foto's toch geweldig!!! Daar ligt toch echt wel mijn passie, hoor!

In het album foto's van de professionele fotoshoot tijdens het kinderfeestje van mijn dochter Liselot toen ze tien werd (ze is inmiddels twaalf, oeps....)
 Het album heeft als buitenmaat 15x15 cm. Het is de tweede keer dat ik dit album maak. Voor de beschrijving verwijs ik je graag naar mijn blogpost van maart die je hier vindt.
 Het papier is van Pion Design en heet 'My Precious Daughter'. Het blijft één van mijn favorieten.
 Alle teksten in het album heb ik gemaakt met de 'Scrabble Letters Kit' van Joy!Crafts 6004/0016.
Als je album opent, zie je als eerste deze drie scrappagina's. Op de eerste zie je mijn beide dochters. Daarna zie je telkens mijn oudste dochter Liselot met een vriendinnetje of een vriendje op de foto.

De bloemen op deze pagina zijn kant en klaar en gemaakt met 'Bunch of Flowers-2' van Elizabeth Craft Designs'. De takjes zijn 'Branch Leaves' van Joy!Crafts 6002/0941 en 'Daisy&Leaves' CR1272 van Marianne Design.
De doily op de linkerpagina is Doily Star LR0397 van Marianne Design.
De cirkel op de middelste pagina is CR1248 van Marianne Design.
En op de rechterpagina vind je 'Nautical Wheeler Doily' DL180 van Cheery Lynn Designs.
 Het leuke van dit album vind ik alle leuke flapjes en openklapsystemem. Dat kan je op deze foto goed zien.

De viewmaster voorop is een Doohickey van Magnolia.
In het midden het hart 6002/0381van Joy!Crafts.

  Op de kleine zijpagina's heb ik 'African Corner' van Amy Design gebruikt.
 Op de linker grote pagina zitten de ronde waaierstans 6002/0783 en de waaierrandstans 6002/0784 van Joy!Crafts.
 En op de rechter grote pagina zit de sierlijke ovaal 6002/0639, ook van Joy!Crafts.
 Op deze pagina de grote 'Nautical Wheel Doily' DL180 van Cheery Lynn Designs.
 Dit vind ik de mooiste pagina van het hele boekje ;-) Door de layout van de pagina.....
 ....maar ook zeker door de geweldige foto van alle kids!
 Ik heb met heel veel plezier aan dit album gewerkt en inmiddels is het album vertrokken naar de kamer van Liselot: ik heb 'm tenslotte voor haar gemaakt!

Uiteraard ben ik heel benieuwd wat je van dit exemplaar vindt! Graag lees ik het in de reacties!



5 opmerkingen:

  1. Wat een schitterende album Nicolette. Daar zijn heel wat uurtjes in gaan zitten. Zo mooi!!
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geweldig wat een schitterend aandenken aan het feest voor haar verjaardag heb je gemaakt Nicolette. Héél mooi papier wat je gekozen hebt (en toepasselijk). Ik vind elke pagina een feestje om naar te kijken, echt supermooi.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat. Elk lief berichtje is een cadeautje om te lezen. Bedankt en graag tot een volgende keer.

Liefs, Nicolette