zaterdag 7 juli 2018

Liselot 13 jaar!!!

Goedemiddag lieve mensen,

Afgelopen donderdag is onze oudste dochter Liselot alweer dertien jaar geworden. En uiteraard hoort bij een verjaardag een door je moeder zelfgemaakte kaart! Gelukkig worden ze altijd met veel plezier aangenomen. Dit keer heeft ze zelf het plaatje en het bedeltje gekozen die op haar kaart moesten komen. Voor de rest kreeg ik van haar de vrije hand!

Dit is het kaartje geworden:
De vorm van de kaart heb ik gemaakt met de Design Tool Kit #3 van Hot off the Press en het papier heet 'Days gone by' van Pion Design.
 De digi is van Saturated Canary en heet 'Tidy up' en zoals altijd heb ik gekleurd met Copic Markers.
 De ovale mal en de happy birthday randstans zijn van Ali.
Verder heb ik de kaart aangekleed met de mooie Chrysanten 6002/0972, het varentakje 6003/0083 en de cijferslabels 6002/1083 van Noor! Design.

De vlinder is van Memory Box en de bloemetjes komen uit mijn belachelijk grote privé voorraad ;-)

Bedankt voor je bezoekje aan mijn blog en ik hoop je snel weer terug te zien!


5 opmerkingen:

  1. Prachtige kaart in oudroze! Ik zag hem net op facebook al voorbijkomen. Daar moet je dochter wel blij mee zijn geweest!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schitterende kaart voor je dochter. En nog van harte gefeliciteerd.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Van harte gefeliciteerd met je dochter. Leuke digi heeft ze zelf uitgekozen. Prachtig papier en kleuren heb je gebruikt.
    Wat zijn de mallen van Ali mooi, is een verslaving hé? Hihihi.
    Kan best geloven dat ze erg blij is met het eindresultaat.

    Lieve Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh al 13!! Gefeliciteerd met je dochter. Gaat snel hè? En wat leuk dat je haar de digi laat kiezen! Het is een prachtige kaart geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Van ❤️ Gefeliciteerd met je dochter. Leuk dat ze zelf de digi heeft uitgekozen. Je hebt er weer een prachtig geheel van gemaakt.
    Lieve groet,
    Petra

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat. Elk lief berichtje is een cadeautje om te lezen. Bedankt en graag tot een volgende keer.

Liefs, Nicolette