donderdag 6 december 2018

Enjoy dreams

Goedemorgen allemaal,

Mannenkaarten..... daar worstelen we allemaal wel eens mee toch? Nou, toen ik het designpapier 'Happy Travel' 6011/0593 en de bijbehorende plaatjes, bingokaartjes, labeltjes etc. uit set 6011/0411 in mijn handen kreeg, rolde dit kaartje zo die handen weer uit.
 Om het plaatje heb ik vierkante, blauwe mal 6002/1200 gebruikt en aan de randen heb ik de randstans 6002/1197 uit dezelfde serie bevestigd.
Om de kaart een nog wat stoerder uiterlijk te geven heb ik op twee hoeken de coole 3D-sterren 6003/0088 geplakt.
 De bingokaartjes zorgen hier voor de tekst op de kaart, evenals het tabje 'cuddles' dat weer zo mooi past bij het plaatje met het jongetje op de schommel met zijn knuffels.
 Bedankt voor je bezoekje aan mijn blog en graag tot een volgende keer weer!


1 opmerking:

Wat leuk dat je een reactie achterlaat. Elk lief berichtje is een cadeautje om te lezen. Bedankt en graag tot een volgende keer.

Liefs, Nicolette