donderdag 20 december 2018

Merry Christmas

Goedemorgen lieve allemaal,

Nog een paar dagen tot kerst .... dus ..... nog maar een kerstkaartje van mijn hand vandaag! 
Voor dit kaartje heb ik het nieuwe, waanzinnig mooie designpapier 'Winter Wonderland' 6011/0602 van Noor! Design gebruikt. Ik heb gekozen voor de blauwtinten uit deze papierset omdat deze perfect passen bij het schattige ijsbeertje uit het gelijknamige knipvel 3000/0017 van Bella Lulu.
 Aan de zijkanten en de bovenkant van de kaart heb ik de blauwe kantrandstans 6002/1142 gebruikt. Wat een waanzinnig mooi en fijntjes kantrandje! Ik houd er van!
Als blikvanger op de kaart de ronde 'Merry Christmas' stans 6002/1143. Ik heb hem eerst in het wit gestanst en hem vervolgens gemat op een ronde cirkel van kraftkarton. Zo springt hij er lekker uit.
Als laatste de kaart nog opgeleukt met twee clusters met bloemen en takjes. De bloemen zijn gemaakt met de poinsettia-stansjes 6002/1048 en de varentakjes zijn gemaakt met stansje 6003/0083. In de hartjes van de witte bloemen een plakparel en als laatste nog wat blauwe roosjes.
Ik wens hier iedereen alvast hele fijne kerstdagen toe!

Leuk dat je even op mijn blog langskwam en graag tot een volgende keer.





6 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige kerstkaart met deze schattige beer. Mooi ook in deze kleur. Weer prachtige mallen gebruikt. De poinsettia is ook wel mijn favoriete mal voor de kerst.

    Alvast een fijne kerstdagen gewenst.

    Lieve Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je hebt een mooie kleurencombinatie gekozen voor deze lieve kerstkaart. Die rand is inderdaad heel fijntjes.
    Voor jou ook alvast hele fijne dagen en een goed en gezond 2019.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig papier is dit, de kleuren zijn zo mooi!
    Ook de gebruikte mallen zijn super!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige kaart met dit mooie papier!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtige kerstkaart ...super lief beertje , heel mooi papier .
    Heel mooie combinatie .
    Fijn weekend, groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een hele mooie kaart in mooie kleuren en met een schattige beertje. Mooie stansen heb je ook gebruikt. Hele fijne feestdagen, groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat. Elk lief berichtje is een cadeautje om te lezen. Bedankt en graag tot een volgende keer.

Liefs, Nicolette