donderdag 3 januari 2019

Happy BDAY!!!

Een heel gelukkig en creatief 2019 gewenst, lieve blogbezoekers!!! Ik hoop dat het voor een ieder een goed jaar mag worden.

Vandaag mijn eerste creatie van dit nieuwe jaar! Ik ben aan de slag gegaan met het geweldige, stoere designpapier (scrapbookformaat) 'Bricks' 6011/0576 en de stansjes van de Dahlia 6002/1235 uit de nieuwste collectie van Noor! Design en daar heb ik dit verjaardagskaartje mee gemaakt.
 Voor de vorm van de kaart heb ik gebruik gemaakt van de DDBD Card Art Mal 470.713.698. Het schattige plaatje komt uit het knipvel 'Endless Love' van Bella Lulu 3000/0026. En zo laat ik graag zien dat je stoer papier prima kunt combineren met een lief prinsesje.
De tekst 'happy' heb ik gemaakt met de 'One of a Kind' Alfabetbanner stansjes 6002/0799. Al wat ouder maar nog steeds een favorietje!
Als laatste heb ik met de kleinste blaadjes van de Dahlia stansjes een grote bloem opgebouwd en met wat kant-en-klare witte roosjes een clustertje rechtsonder op de kaart bevestigd.
Bedankt voor je bezoekje aan mijn blog en graag tot een volgende keer!


3 opmerkingen:

  1. Ook voor jou de beste wensen voor het nieuwe jaar. Jij begint gelijk goed met deze mooie kaart.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo wat een mooie kaart!! Heel leuk, want hij is aan de ene kant lief en aan de andere kant heel stoer! Voor jou ook een heel gezond en goed nieuwe jaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Voor jou ook de allerbeste wensen voor 2019!
    Wat een prachtige vrolijke kaart Nicolette !
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat. Elk lief berichtje is een cadeautje om te lezen. Bedankt en graag tot een volgende keer.

Liefs, Nicolette