donderdag 24 januari 2019

Zwanger! Gefeliciteerd!

Goedemorgen lieve mensen,

Vandaag weer een kaartje van mijn hand! Ik maakte van de week met een gedeelte van de nieuwe collectie van Noor! Design weer eens een vintage kaartje. Ook weer eens leuk om te doen.
Voor deze kaart gebruikte ik het mooie designpapier 'Love Story' 6011/0600, de blauwe border 6002/1251 en het Little Happiness stansje 'Love' 6002/1254 uit de nieuwe collectie.
Het mooie plaatje van de zwangere vrouw met dochtertje in een jurk die precies past bij het papier, vond ik op internet.
Aan de zijkanten van de rechthoekige kaart heb ik de blauwe border gebruikt. Omdat de kaart groter is dan de border, heb ik hem drie keer gestanst en de derde heb ik in tweeën geknipt en een stukje verkort, zodat ik over de gehele lengte de border kon bevestigen. De border heb ik ook nog gebruikt aan een zijkant van een ander stuk designpapier en aan een zijkant van het plaatje.
Alle laagjes designpapier heb ik gemat op kraftpapier. Alle randen een beetje bewerkt met gesso om zo een nog wat meer vintage uiterlijk aan de kaart te geven.
De grote bloemen zijn gemaakt met de Floral Flourishes stansjes Rib Flower 6002/1082. De verschillende maten heb ik uit het roze designpapier gestanst. Deze eerst gebold met bolpennen en vervolgens ook een beetje gesso aan de randjes aangebracht met een kwastje. Vervolgens verschillende maatjes op elkaar gestapeld en in het midden een parel bevestigd.
Als laatste heb ik de 'love'-stans in de linker bovenhoek bevestigd en takjes (6002/0941), geprinte tekstjes, kant-en-klare roosjes en twee speldjes aan de clusters toegevoegd.
Bedankt voor je bezoekje aan mijn blog en mocht je tijd hebben, dan vind ik het leuk als je een reactie achterlaat op mijn kaartje!

Een hele fijne dag verder!

3 opmerkingen:

  1. Hi goedemorgen, kan vandaag wel een reactie bij je plaatsen . Wat een prachtige kaart heb je gemaakt, er is weer een moois te zien. De kleurtjes passen prachtig bij elkaar.
    Lieve groet,
    Petta

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geweldigggggg.....zo mooi. Zo romantisch....en zoveel op te bewonderen. Supers!
    xxx Plony

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een prachtige kaart Nicolette. Lekker vol met veel moois.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat. Elk lief berichtje is een cadeautje om te lezen. Bedankt en graag tot een volgende keer.

Liefs, Nicolette