donderdag 14 maart 2019

Bloghop april-collectie Noor! Design

Goedemorgen mensen,

Hebben jullie ook alweer zoveel zin in het voorjaar en Pasen? Met de nieuwe collectie van Noor! Design komen we alvast een beetje in de stemming aangezien het weer er duidelijk nog geen zin in heeft. Het team is weer lekker aan de slag gegaan met alle prachtige artikelen en de veelzijdigheid ervan willen we graag weer aan jullie laten zien door middel van een bloghop.
Ik heb dit kaartje gemaakt met meerdere nieuwe artikelen.
Het designpapier dat ik gebruikte, heet 'Roses&Polkadots' 6011/0601. Ik heb alle laagjes designpapier gemat op een laagje wit en een laagje bordeauxrood cardstock. 
Het plaatje met de twee schattige meisjes heb ik op internet gevonden en ik heb ze in het nieuwe frame 6002/1278 geplaatst. De bijpassende randstans 6002/1285 heb ik aan de zijkanten en de bovenkant bevestigd.
Onder het plaatje heb ik de nieuwe grasrand 6002/1178 geplakt en er een paar bloemen, gemaakt met de Rib Flowers 6002/1082, op geplakt. Natuurlijk kon een bijpassend, lief tekstje niet ontbreken.
 In de linkerbovenhoek heb ik een clustertje gemaakt met nog meer zelfgemaakte bloemen en een paar kant-en-klare bloemetjes en hier heb ik één van de nieuwe takjes van Vintage Flourishes stansjes 6003/0091 twee maal aan toegevoegd. In alle hartjes van de bloemen plakte ik pareltjes.
Hoe kun je meedoen met onze bloghop?

Ga van donderdag 14 maart tot en met zaterdag 16 maart langs bij de blogs van de aan de bloghop deelnemende Noor! meiden en laat overal een gezellige reactie achter. Als laatste kom je terug bij het Noor! Designblog en daar mag je laten weten dat je mee gedaan hebt.
 
Na 16 maart verloten we onder alle deelnemers een leuke prijs van Noor! Design.

Je mag nu doorhoppen naar: Corina!

Graag tot een volgende keer en voor nu een hele fijne donderdag.



15 opmerkingen:

  1. Een prachtige kaart met de nieuw uit te komen freubeltjes Nicolette....

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een super mooie creatie, helemaal mijn ding

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nu weet ik het zeker om de blauwe mal aan te schaffen. De blauwe mal is voor veel meer doeleinden te gebruiken als alleen met Pasen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een dot van een kaart en de stansen zijn ook heel veelzijdig,mooi gedaan Nicolette!
    Groetjes, Wietske

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw, wat een prachtig kaartje heb je gemaakt. Het nieuwe dessinpapier Roses and Polka Dots is ook wel onwijs gaag hoor. Liefs Monica

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtige kaart Nicolette.
    Heel leuk met dat design papier en wat leuk om de blauwe mal op deze manier te gebruiken.
    Ik bleef bij die mal een beetje vast hangen bij het ei. Maar hij is ook super leuk om gewoon als ovaal te gebruiken.
    Bedankt voor je inspiratie.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel lief kaartje en je laat prima zien dat de nieuwe mal ook anders dan als ei gebruikt kan worden

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooie kaartje!! Ik vinde kleuren combi ook helemaal te gek!! <3

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Schitterende kaart Nicolette! Het plaatje is super schattig.
    Groetjes Cobie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtige kaart en geweldig mooie stansen met die randjes rond ! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Oh wat is deze ook weer prachtig gemaakt!
    Echt heel gaaf😍!

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat. Elk lief berichtje is een cadeautje om te lezen. Bedankt en graag tot een volgende keer.

Liefs, Nicolette