donderdag 28 maart 2019

Happy Easter

Goedemorgen lieve mensen,

Nog een paar weken en het is alweer Pasen. Speciaal voor deze gelegenheid heb ik dit vrolijke en kleurrijke paaskaartje gemaakt met een aantal artikelen uit de nieuwste collectie van Noor! Design.
 Het designpapier heet, hoe kan het ook anders, 'Easter' 6011/0613. Alle laagjes papier zijn gemat op één of twee laagjes wit en groen cardstock. De vorm van de kaart heb ik gemaakt met Fold Card Art 'Kijkdoosje' 470.713.704 van Dutch Doobadoo. Aan beide zijkanten zit de randstans 6002/1285 geplakt.
Om het gekleurde plaatje heb ik de mal 6002/1278 verwerkt en ook de tekststans die bij deze mal zit, 
 heb ik gebruikt.
Als laatste heb ik de worteltjes 6002/1279 en de paaseitjes uit de set 6002/1278 aan de kaart toegevoegd.

Leuk dat je hier even langskwam en graag tot een volgende keer!






5 opmerkingen:

  1. Wat een dot van een kaart weer. Het meiske is weer mooi gekleurd en de rest past er weer perfect bij.
    Lieve groet,
    Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schattig lief kaartje en zo leuk gedaan weer...ik zeg laat maar komen die Pasen.

    Liefs Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Schattig kaartje in deze kleuren. Leuk op kerstkaartendonderdag een paaskaartje tussendoor hihi.
    En de border heb ik ook verleden week gekocht. Wat is ie mooi he?
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke kaart Nicolette. En die nieuwe randmal is mooi fijntjes.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een ontzettend gave kaart heb je gemaakt Nicolette!
    Groetjes,
    Gerlinde

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat. Elk lief berichtje is een cadeautje om te lezen. Bedankt en graag tot een volgende keer.

Liefs, Nicolette