donderdag 20 juni 2019

Bloghop juli collectie Noor! Design

Goedemorgen blogbezoekers,

Welkom bij de maandelijkse bloghop van Noor! Design waarbij we de veelzijdigheid van de mooie artikelen uit de nieuwste collectie graag aan je laten zien! Wie weet zit er voor jou ook weer wat moois tussen!
En dan kan het zomaar voorkomen dat je op een zomerse lentedag een kerstkaartje zit te maken! Hihi! Dit is mijn resultaat geworden met een aantal van de nieuwe artikelen:
Het designpapier 6011/0610 vind ik persoonlijk een erg mooie set: rustige kleuren en prints die allemaal goed bij elkaar passen! 
Aan de zijkanten en de bovenkant van de kaart heb ik de randstans 'Guirlande' 6002/1230 bevestigd. Aan de bovenkant heb ik de van de twee zijkanten een stukje afgeknipt, zodat het een rechthoekige kaart kon worden.

Om het leuke plaatje uit een Bella Lulu knipvel, heb ik de ronde 'Guirlande' 6002/1231 geplaatst.
Op deze twee stansen passen precies de 'Silent Night' ijskristallen 6002/1120. Super leuk om ze zo een andere kleur te geven waardoor ze net iets meer opvallen. Op de takjes heb ik besjes gemaakt met een parelpen. Wat een leuke effect.

Ook het tekstje komt uit het Bella Lulu knipvel.
De winterse bloemen zijn gemaakt met de Poinsettia-stansjes 6002/1048. In het hart een kleine ijskristal uit de set 6002/1120.

Hoe doe je mee met onze bloghop:

- Hop tussen donderdag 21 juni en zaterdag 23 juni langs alle blogs van de deelnemende Noor! meisjes en laat hier een leuke reactie achter.
- Eindig op het Noor! Design blog en laat hier weten dat je mee gedaan hebt.

Je maakt zo kans op een leuke prijs! Dus doe gezellig mee!

Je mag nu doorhoppen naar: Miranda.

Een hele fijne dag verder!

22 opmerkingen:

  1. Wat een mooie creatie! Ik vind dit echt een hele mooie kleurencombinatie!De nieuwe kerstcollectie is weer helemaal top en kan niet wachten om er zelf mee aan de slag te gaan. Heb alvast een paar producten ervan besteld. Je kan niet vlug genoeg beginnen met kerstkaarten als je op tijd klaar wil zijn...
    Groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig. De gnoom is erg leuk, de blaadjes erg leuk. Top

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super leuke kaart met de nieuwe gnoom! Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super mooi vooral de kleurencombi, geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een prachtige kerstkaart met een schattig plaatje. Prachtige nieuwe mallen ook, die je erop hebt verwerkt. De tekst is ook erg leuk. Mooi geheel zo.

    Lieve groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh, helemaal mijn kleurtjes en leuk zoals je de ronde mal hebt gebruikt. weer een idee om uit te proberen.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ook deze vind ik erg mooi in zacht blauw gemaakt de circel op deze manier verwerkt erg gaaf

    Gr roelie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Die gnomes blijven te leuk.
    Ook deze kaart is weer te gek

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooi gezellig kaartje met de gnoom in de hoofdrol.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat mooi met al die laagjes. Het dessinpapier past ook zo goed bij elkaar. groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Deze kaart is gaaf. De kleuren combinatie vind ik zo mooi bij elkaar passen.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik hou van je kleurgebruik! Ook weer super leuke inspiratie... dankjewel
    Groetjes
    Miranda Zantman

    BeantwoordenVerwijderen
  13. heel erg mooi met dat design papier

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Die gnooms blijven zo schattig en het nieuwe papier 😍😍😍 super mooie kaart

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Jij hebt ook al zo'n mooie kaart gemaakt Nicolette. Ik zit te smullen met de ogen ;p Leuke opbouw met die gnoom als middelpunt. Heel fijntjes vind ik de nieuwe hulst-stansen, daar hou ik van. Mooie kleurencombinatie ook. Dit is kerst 2.0 hihi.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wow...wat een leuke kaart met al die Noortjes. Mooi hoe al die kleuren perfect bij elkaar passen.
    Groetjes Cobie

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Die kerstroos staat nog op mijn verlanglijstje, maar dat duurt niet lang meer als ik dit zie!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ahh die is leuk! En die kerstroos... prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat. Elk lief berichtje is een cadeautje om te lezen. Bedankt en graag tot een volgende keer.

Liefs, Nicolette