donderdag 13 juni 2019

Hiep hiep hoera!

Goedemorgen lieve allemaal,

Vandaag heb ik weer een stoer maar tegelijkertijd schattig jongens/mannenkaartje dat ik hier wil laten zien. Met het designpapier 'True Gentleman' 6011/0641 van Noor! Design heb je de juiste kleurtjes en printjes bij elkaar om op een eenvoudige manier een mannenkaart te maken
 
De basis van de kaart is een stuk wit cardstock van 12x20 cm. Daarop nog twee iets kleinere lagen cardstock en dan een stuk designpapier. Deze volgorde heb ik bij al mijn stukken papier aangehouden. Ik vind dat persoonlijk erg mooi en strak. 

Rondom de kaart heb ik het fijne randstansje 'June' 6002/1289 van Noor gebruikt.
Het brilletje, dat zo leuk past bij het plaatje van het stoere jongetje, komt uit de randstans 'True Gentleman' 6002/1318. Deze heb ik los geknipt.

Achter het plaatje door heb ik een stukje ribbelkarton bevestigd met daar overheen twee stukjes organza-lint en in de linkerhoek nog wat verbandgaas.

De bloemen en de kleine takjes zijn gemaakt met de stansset 'chrysanten' 6002/0972 en de leuke, mini-tickets met de verjaardagswensen komen van de Crafty Cocktails 'Tickets' 6004/0040.
 Als laatste nog wat kant en klare bloemetjes toegevoegd.

Leuk dat je even langs kwam op mijn blog en ik hoop je snel weer een andere keer te 'zien'.

Fijne dag!


3 opmerkingen:

  1. Super gave jongenskaart!
    Groetjes Cobie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Natuurlijk weer een geweldige kaart! Heel leuk papier en het resultaat is zo stoer!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel erg gaaf gedaan. Erg tof hoe je de verschillende matlagen overal weer terug laat komen!
    Groetjes Gerlinde

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat. Elk lief berichtje is een cadeautje om te lezen. Bedankt en graag tot een volgende keer.

Liefs, Nicolette