donderdag 1 augustus 2019

Noor! Design kaart challenge augustus

Goedemorgen allemaal,

Het is alweer augustus! En op zo'n eerste dag van de maand start er bij Noor! Design altijd een nieuwe kaart challenge. Dit keer heeft Monique uit het team een hele gave sterkaart uitgewerkt. Op het blog van Noor! Design vind je een duidelijke beschrijving van hoe je deze kaart in elkaar zet.

Ook ik ben met het model aan de slag gegaan en heb er dit kaartje mee gemaakt:
 Het designpapier heet 'Feliz Navidad' 6011/0615.
 Het plaatje heb ik gevonden op Pinterest en uitgeprint. Zo heb ik altijd een plaatje dat past bij mijn papier en de stijl kaart die ik wil maken. Ik heb het plaatje gemat op twee laagjes cardstock.
Vervolgens de kaart nog wat 'aangekleed' met de geweldige sparren 6002/1335 uit de nieuwste collectie van Noor! Ook zie je mijn favoriete Poinsettia's 6002/1048 met een parelhart weer voorbij komen.
HOE DOE JE MEE?

We hopen dat jullie allemaal mee gaan doen met deze leuke challenge! Je hebt de hele maand augustus de tijd om mee te doen. Je kunt je creatie plaatsen in de challenge groep op Facebook of een foto mailen naar: joyce.martens@noortje-design.nl. Ad random wordt er een winnaar gekozen en diegene wint een leuke prijs van Noor! Design.




2 opmerkingen:

Wat leuk dat je een reactie achterlaat. Elk lief berichtje is een cadeautje om te lezen. Bedankt en graag tot een volgende keer.

Liefs, Nicolette