woensdag 21 augustus 2019

Woof!!

Goede dag!

Vorige maand is ons schatje 'Buster' uitgekomen: een o zo schattige 'Mon Ami' van Noor! Design (6002/1322). Vanwege de vakantie was ik er nog niet aan toegekomen om met hem aan de slag te gaan. Dus toen ik eenmaal weer terug was van een heerlijke tijd in Oostenrijk en Duitsland, moest ik Buster gewoon 'tot leven wekken'.
Uiteraard heb ik het bijbehorende designpapier 'Woof woof' 6011/0616 voor dit kaartje gebruikt en de 'One of a Kind' set met het hondenhok, voerbak etc. 6002/1331.
 Voor het hondenhok heb ik een grasrand (6002/1178) geplaatst en in de lucht hangen wolken (6002/0199)en een zonnetje, gemaakt met een 'Vintage Flourishes' Chrysanten stansje 6002/0972).
 Ik wens je voor nu een hele fijne dag verder.

1 opmerking:

  1. Wat een schitterende lijn is het!! Ik ben zelf een hondenfan, dus ben er helemaal in mijn nopjes met deze lijn, haha!
    Wat een onwijs toffe kaart heb je gemaakt!
    Groetjes Gerlinde

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat. Elk lief berichtje is een cadeautje om te lezen. Bedankt en graag tot een volgende keer.

Liefs, Nicolette