donderdag 7 november 2019

Happy birthday

Goedemorgen lieve mensen,

De afgelopen week heb ik, naast mijn gewone werk, drie dagen op de Kreadoe gewerkt en dat was me het weekje wel. Super leuk, maar wat vliegt je week dan voorbij, zeg! En dan houd je weinig tijd over om te freubelen.
Vandaag daardoor ook een wat eenvoudiger kaartje van mijn hand.
De digi is van 'Cute as a button' en heet 'Mexican Beauty'. Ik heb haar ingekleurd met Copic Markers.
Het designpapier is van Maja Design.
Onder twee laagjes papier heb ik de prachtige doily 'Esmee' 6002/1384 van Noor! Design geplakt. Wat is dat toch een geweldige stans!!!
Als laatste heb ik twee setjes met bloemetjes op de kaart bevestigd. Deze zijn gemaakt met de 'Chrysanten' 6002/0972 van Noor! Design. Ook de takjes komen uit deze set.
Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en graag tot een volgende keer.

4 opmerkingen:

  1. Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Top creatie weer. helemaal mijn stijl gave bloemen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. En dan zegt ze, eenvoudige kaart! Ik vind hem zo leuk! Ik haal vaak mij inspiratie bij jou vandaan hoor haha.
    Leuk dat je op de Kreadoe gezellige dagen hebt gehad.
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat. Elk lief berichtje is een cadeautje om te lezen. Bedankt en graag tot een volgende keer.

Liefs, Nicolette