donderdag 28 november 2019

Hello

Goedemorgen allemaal,

Een passend kaartje bij het huidige seizoen: herfst! We kunnen nog heel even genieten van die kleurenpracht voordat alles kaal is.
Hoe schattig is het egeltje 'Harley' uit de Mon Ami serie van Noor Design 6002/1395? Ik heb voor de effen gedeeltes van Harley en de effen gedeeltes van de kaart gebruik gemaakt van het papierblok 'Herfst' 6011/0537.
 Het designpapier van Noor! Design heet 'Falling Leaves' 6011/0540 en zit boordevol leuke prints in herfstkleuren.
Achter Harley heb ik de ronde herfstmal 'Hello Autumn' 6002/1045met blaadjes, takjes en besjes gebruikt. Ik heb de blaadjes nogmaals uit groen papier uitgestanst en deze op de oranje blaadjes geplakt zodat ze lekker opvallen. De besjes heb ik met een parelpen bewerkt zodat het net echte besjes lijken.
Het tekststempeltje komt uit de stempelset 'Hello' 6410/0497.
En tenslotte heb ik Harley lekker laten rondscharrelen door het gras, gemaakt met stansje 6002/1178.
Ik ben uiteraard benieuwd wat je van het kaartje vindt!

Voor nu wens ik je een hele fijne dag en ik zie je graag weer eens terug op mijn blog!


5 opmerkingen:

  1. Hoi, Nicolette, wat een prachtige kaart, helemaal in herfstsfeer. Alle randjes mooi beinkt geeft altijd een mooi resultaat. Ik vond het leuk je weer even gezien en gesproken te hebben op de beurs. Jullie hadden een mooie kraam zoals altijd. Heb je een fijne verjaardag gehad? Nog van harte gefeliciteerd.

    Lieve groetjes,
    Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kaart in deze herfstkleurtjes, ! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Superleuk gedaan met de egel zo parmantig in het midden!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een ontzettend leuk kaartje! Mooi met al de details..De egel is inderdaad enig!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat. Elk lief berichtje is een cadeautje om te lezen. Bedankt en graag tot een volgende keer.

Liefs, Nicolette