vrijdag 13 december 2019

Bloghop Noor! Design januari collectie

Goedemorgen allemaal,

Het is weer tijd om te hoppen. Deze maand een kleine collectie bestaande uit het Scr@p designpapier 'Forest Winter' en een schattige Mon Ami: het olifantje Nima.
Ik kon het niet laten. Ik heb met het nieuwe papier nog maar eens een kerstkaartje gemaakt. Volgens mij heb ik er nu genoeg en kan ik ze gaan versturen. Nog maar een kleine twee weken en dan is het al zover.
Het PL-kaartje met het eekhoorntje komt ook uit het designpapier. Het doet zo perfect dienst als kaart-topper. Op de tag heb ik met embossing poeder een bijpassende tekst toegevoegd.
 Langs de randen heb ik randstans 6002/1230 gebruikt. Ik heb deze in meerdere laagjes opgebouwd: de blaadjes zijn groen geworden, in het midden heb ik losse ijskristallen (6002/1120) geplakt met hierop kant-en-klare parels en de rode besjes heb ik gemaakt met een parelpen.
 Aan de bovenkant van de kaart heb ik de prachtige 'Winter'-stans 6002/1333 bevestigd. En ook deze heb ik meerdere laagjes opgebouwd en opgeleukt met plakparels.
 Ik lees natuurlijk graag wat je van mijn kaartje vindt.

Je mag nu doorhoppen naar: Hanny.

Wat moet je doen om mee te doen aan onze bloghop?

- Hop van vrijdag 13 december tot en met zondag 15 december langs de blogs van de deelnemende Noor! meisjes en laat hier een leuke reactie achter.
-Als je overal een reactie hebt achtergelaten, kom je weer terug op het Noor! Design blog. Laat hier weten dat je meegedaan hebt.

Onder alle bloghoppers verloten we een leuke prijs! Het wordt natuurlijk een leuke verrassing van Noor! Design.


10 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige kaart.erg mooi met die hulst rand.gr.karen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk, al die layers!! Geeft de kaart toch echt veel meer!! Die mooie randmallen komen ook heel goed tot hun recht!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kaart en het designpapier is heel mooi! Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooi kaartje met de eekhoorn erop.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Die kleurencombinatie past perfect bij elkaar ! Het eekhoorntje staat er ook zo mooi bij ! Die winterstans is én van mijn favorietjes in de nieuwe collectie ! Heel mooie kaart ! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Schitterend gedaan. Mooi papier.
    De mallen zijn prachtig.
    Een heel mooi totaal plaatje.Top.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hele leuke kaart geworden. En kerstkaarten kun je nooit genoeg maken vind ik persoonlijk.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat is het papier toch veelzijdig! Schitterende kaart heb je gemaakt.
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat. Elk lief berichtje is een cadeautje om te lezen. Bedankt en graag tot een volgende keer.

Liefs, Nicolette