donderdag 26 december 2019

Merry Christmas

Lieve mensen,

Tweede kerstdag vandaag! Ik wens jullie allemaal een hele fijne en gezellige dag toe.

Omdat het kerst is, toch nog een laatste kerstkaartje van mijn hand. Ik moet zeggen dat ik nu wel weer zin heb ik kaartjes in een ander thema 😊.
 Het designpapier is het mooie Scr@ppapier 'Forest Winter' 6011/0634 en ook het plaatje van het eekhoorntje komt uit deze set.
 Rondom het plaatje heb ik de blauwe, vierkante mal 6002/0416 gebruikt. Heel handig dat er ook een matstansje bijzit!
 
 En de Poinsettia's 6002/1048 blijven mijn favoriet voor bloemen op kerstkaarten. In het hart een plakparel.
 Aan de clusters met bloemen heb ik nog de varentakjes 6003/0083 en de takjes met besjes 6003/0090 toegevoegd. Met een parelpen heb ik besjes gemaakt.
Geniet van deze tweede kerstdag en graag tot een volgende keer!



4 opmerkingen:

  1. Prachtige kaart weer! Het papier is ook zo mooi, alles past perfect bij elkaar.
    Fijne dag!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kerstkaart met een schattig plaatje. Prachtig papier ook, wat je ervoor gebruikt hebt. De poinsettia's blijft mijn favoriete mal, ze zijn zo mooi fijntjes.
    Ik wens je nog een fijne 2e kerstdag en een fijne jaarwisseling. Verder een gezond, gelukkig en creatief 2020.

    Lieve groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een prachtige kaart Nicolette. Alles weer zo mooi gecombineerd.
    En een nieuw blog layout.
    Fijn weekend,
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat. Elk lief berichtje is een cadeautje om te lezen. Bedankt en graag tot een volgende keer.

Liefs, Nicolette