donderdag 6 februari 2020

Gefeliciteerd!

Goedemorgen allemaal,

Een tijdje geleden heb ik meegedaan met een wedstrijd en die mocht ik ook nog winnen! Zo tof! Ik won hiermee een gepersonaliseerde digi-stempel van 'Cute as a Button'. De artieste, Francesca Lopez, heeft aan de hand van een foto van mijn dansende dochters, deze digi getekend. Zo tof om te zien dat de meisjes op de digi echt op mijn meiden lijken!
Ik heb de digi eindelijk ingekleurd en er een kaartje mee gemaakt.
Het designpapier dat ik voor de kaart heb gebruikt, heet 'Wild Flowers' (6011/0629).
 Op twee plekken op de kaart heb ik de kleine doily uit de stansset Esmee 6002/1384 onder het papier geschoven. Wat een prachtige set is dat toch!
 De tekststempels komen uit de stempelset 'Vintage Jeans' 6410/0522.
Als laatste heb ik twee clustertjes met kant-en-klare bloemen, blaadjes (6002/0972) en een bedeltje met het bijpassende woordje 'Dance' aan de kaart toegevoegd.

Voor nu wens ik je een fijne dag verder!



2 opmerkingen:

  1. O wow Nicolette, wat een prachtige prijs is dat zeg! Ook een leuke herinnering voor je dochters om op een digi te staan.
    Je kaatje is natuurlijk weer super in deze kleuren!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh! Dat is ongelooflijk. Ontzettend gaaf! En je hebt er een heel mooie kaart me gemaakt. Deze wordt vast bewaard of aan opa/oma gestuurd?

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat. Elk lief berichtje is een cadeautje om te lezen. Bedankt en graag tot een volgende keer.

Liefs, Nicolette