donderdag 27 februari 2020

Van harte

Lieve allemaal,

In een groot gedeelte van het land is het vakantie en is er lekker gefeest tijdens de carnaval. Ik hoop dat iedereen die dit ook heeft of gedaan heeft een fijne tijd heeft gehad. Wij genieten hier van een rustig weekje thuis.

Vandaag weer een kaartje van mij met het mooie, nieuwe designpapier 'Tea Party' van Noor! Design 6011/0651. Ik hou van die subtiele kleurtjes.
Ik heb alle stukken designpapier gemat op wit cardstock en alle randen voorzien van wat distress inkt voor een wat oudere look van de kaart.

Het tabje met 'van harte' komt uit de knipvellen 'Tea Party' 6011/0423 en deze heb ik uitgestanst met de Scr@p-stansjes Labels &Tags 6002/1175. Op twee plekken heb ik onder het designpapier de nieuwste doily 6002/1465 van Noor! Design geschoven.
De bloemen heb ik gemaakt met de chrysanten 6002/0972 van Noor! Design. Nog steeds een favorietje.

Leuk dat je hier even langs kwam waaien en hopelijk tot snel een volgende keer!

7 opmerkingen:

  1. Wat een mooie kaart Nicolette.
    Lief plaatje.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  2. O, weer super gedaan! Ik heb het papier ook laatst op de beurs gekocht. Dit is zo mooi! Schattig plaatje!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kaart Nicolette. Mooie kleuren bij elkaar en het plaatje is te lief!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Kei sjiek!!!
    Super mooi kaartje.
    Ik heb carnaval gevierd vanuit mijn hobbykamer. :o)

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Janny Lips wauw wat super mooi Nicolette ❣

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige kaart met een heel mooi plaatje en prachtige kleuren ! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat. Elk lief berichtje is een cadeautje om te lezen. Bedankt en graag tot een volgende keer.

Liefs, Nicolette