woensdag 1 april 2020

Noor! Design kaart challenge april

Goedemorgen lieve mensen,

Vandaag start de maand april en dat betekent dat we bij Noor! Design ook weer een leuke kaart challenge voor jullie hebben bedacht. Dit keer is Hanny de creatieveling geweest. Op ons blog kun je de hele werkbeschrijving vinden.

Ook ik ben er mee aan de slag gegaan en heb dit driedimensionale openklap-kaartje gemaakt.
Het designpapier dat ik heb gebruikt is 'Easter' 6011/0630 van Noor! Design. Op de voorkant heb ik de blauwe, ovale stans 6002/1455 gebruikt.
 De grote bloemen zijn gemaakt met de chrysanten 6002/0972. De takjes zijn de Vintage Flourishes 'Berries' 6003/0090 en daarop heb ik bloemetjes geplakt welke ik gestanst heb met de Little Happiness 'Flower's 6002/0774 De kleine witte rondjes zijn de uitgeboorde restjes van een gaatjesmaker, zoals die van Joy! Crafts  6200/0052.

 Aan de binnenkant van de kaart komen de bloemen en takjes weer terug. Alleen heb ik ook nog de grasrand 6002/1178 gebruikt tussen de verschillende lagen van de kaart en daar ook nog bloemetjes op bevestigd.
 Het is weer een super toffe challenge en ik hoop dat jullie gezellig mee gaan doen. Je kunt de hele maand april mee doen!

Je kunt je creatie plaatsen in onze Facebook Challenge groep of als je geen Facebook hebt, kun je je kaartje mailen naar joyce.martens@noortje-design.nl.
https://www.facebook.com/groups/noordesignchallenge/?fref=nf
Natuurlijk stelt Noor! Design weer een leuk prijsje ter beschikking. Winnaar wordt random gekozen, zodat iedereen evenveel kans maakt. Wel zo leuk en wel zo eerlijk!





Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk dat je een reactie achterlaat. Elk lief berichtje is een cadeautje om te lezen. Bedankt en graag tot een volgende keer.

Liefs, Nicolette