donderdag 26 maart 2020

Layout 'When we are together.....'

Lieve allemaal,

Wat leven we in een vreemde tijd momenteel. Het is helaas niet anders en met elkaar moeten we er maar het beste van zien te maken.

Dus we blijven lekker aan de knutsel. Ik heb een scrap-lay-out gemaakt met het mooie 'Violet Dreams' scrappapier 6011/0653 van Noor! Design. Alle stukken designpapier heb ik gemat op donkergrijs cardstock en de randen ruw gemaakt met een distresser.
Op de foto mijn jongste dochter en ik tijdens een boswandeling. Heerlijk om zo af en toe lekker de natuur in te gaan met elkaar.
Op twee plekken op de lay-out heb ik een cluster met kant-en-klare bloemen bevestigd met daaraan toegevoegd de takjes van de stansset 'Summer Vibes Flower' 6002/1290. In één van de clusters tref je ook de nieuwe Little Happiness 'Lavendel' 6002/1427 aan.
Onder twee randen van het designpapier heb ik randstans 'Esmee' 6002/1383 vastgeplakt. De lay-out heb ik voorzien van een prachtige, toepasselijke tekst gesneden uit het designpapier. De titel 'You&Me' is ook een nieuw Little Happiness stansje en heet 'Friends' 6002/1487. Ook dit past weer perfect bij de layout.
Bedankt voor je tijd en belangstelling dat je even langskwam op mijn blog en natuurlijk graag tot een volgende keer.

1 opmerking:

  1. Prachtige layout en vooral in het paars!
    Ja, het is een rare wereld, gelukkig maakt het zonnetje het nog een beetje goed.
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat. Elk lief berichtje is een cadeautje om te lezen. Bedankt en graag tot een volgende keer.

Liefs, Nicolette