donderdag 19 maart 2020

Bloghop collectie 03-2020 Noor! Design

Goedemorgen lieve allemaal,

De nieuwe collectie van Noor! Design ligt inmiddels alweer een weekje in de winkels en wat is het een geweldige collectie deze maand! Prachtig papier, een leuke mal voor een cadeaudoosje en ook weer een paar waanzinnige stansen waaronder de vierkante variant van de blauwe 'Esmee' doily stans.
Natuurlijk zijn wij er als team meteen mee aan de slag gegaan en we hebben weer een toffe bloghop voor jullie voorbereid!
 Met de mal van het doosje heb ik een openklapkaart gemaakt. Het papier dat ik hierbij gebruikt heb, heet 'Country Garden' en behalve een papierset is er ook een set met embellishments. Ik ben verliefd!
 
 Op de buitenkant van de kaart heb ik een aantal van die embellishments gebruikt en als cluster opgeplakt.
 Als je de kaart openklapt, heb ik daar een mooie felicitatiegroet verwerkt op meerdere stukken gemat designpapier. Alle randen van het papier heb ik een beetje aangezet met distress inkt.
 
 Vervolgens klapt de kaart nog een keer open
 Aan de binnenkant van de kaart heb ik de vierkante mal Esmée 6002/1466 gebruikt met daarin een plastic vierkantje waarin ik een plaatje uit het papier met embellishments heb geknipt, deze met 3D-tape heb vastgeplakt en de ruimte gevuld heb met schudmateriaal.
 Ik hoop dat dat op deze foto een beetje duidelijker te zien is.

Hoe doe je mee met onze bloghop?

- Hop van donderdag 19 maart tot en met zaterdag 21 maart langs bij alle deelnemende Noor! meisjes en laat een leuke reactie achter op hun blog.
- Keer als laatste terug naar het Noor! Design blog en laat weten dat je hebt meegedaan.

Je kunt hiermee een leuke prijs van Noor! Design winnen.

Je mag nu doorhoppen naar: Corry

16 opmerkingen:

  1. Prachtige creatie met dit mooie papier in mijn lievelingskleur! Ik vind het een geweldig leuk idee om met de mal van het doosje iets totaal anders te maken! Moet ik zeker onthouden.Knap gedaan!
    Groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super leuk en mooi. Deze mal is dus op vele manieren te gebruiken! Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schitterende openklapkaart heb je gemaakt Nicolette.
    Ik vind de kleurtjes echt prachtig.
    Mijn handen beginnen ook te jeuken als ik dit zie!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oooh, ook al zo mooi, wat een mooie uitgave is dit zeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie kaart heb je gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wow wat een mooie mal, ehhh kaart bedoel ik(natuurlijk) Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Vind deze ook weer geweldig. Dat is ook een heel leuk idee zo met twee bladzijden en een schudgedeelte. Heel leuk. Gr Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Woei mooie combinatie van 2 papers
    Wat een heerlijk lente gevoel geeft deze creatie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wow …. wat een super leuke kaart Nicolette! Leuk idee van het schudgedeelte achter die mooie nieuwe mal.
    Groetjes Cobie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtige kaart heb je gemaakt! Wat een mooie nieuwe spullen zijn er weer uit gekomen!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtige kaart. Er is zo veel te zien op jouw kaartje! Supermooi met die mooi uitgewerkte stansrandjes en het prachtige pastel papier! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooi dat je van doosjes mal ook n kaart kunt maken ,ik vind m prachtig
    scrappapier is heel mooi

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mooie kaart en de knipvellen erbij zijn mooi! Ook een toffe mal

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een leuk effect geeft deze nieuwe mal. Prachtig.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat. Elk lief berichtje is een cadeautje om te lezen. Bedankt en graag tot een volgende keer.

Liefs, Nicolette