donderdag 12 maart 2020

Hiep hiep Hoera

Goedemorgen allemaal,

Vandaag weer een verjaardagskaartje. Momenteel zijn er veel jarigen in mijn omgeving en dan is het toch wel leuk om een zelfgemaakt kaartje te versturen of mee te nemen naar het feestje.
Voor het kaartje heb ik het designpapier 'Nautical Traveler' 6011/ 0644 van Noor! Design gebruikt. De stukken papier heb ik dit keer gemat op donkerblauw cardstock.
Het plaatje heb ik geplaatst in de blauwe, ovale mal Royal 6002/1455 en aan de beide zijkanten van de kaart heb ik de bijbehorende randstans Royal 6002/1456 gestanst.
De kaart heb ik verder opgeleukt met de chrysanten 6002/1972, Crafty Cocktails tickets 6004/0040 en de zeemeeuwen 6002/1443. De poten en de snavels van de meeuwen heb ik van kleur voorzien met distress inkt.
Bedankt voor je bezoekje aan mijn blog en ik zie je graag snel weer eens terug.

1 opmerking:

  1. Had hem op Facebook ook al voorbij zien komen. Vind hem echt super gaaf. Ga hem opslaan voor als ik er eens een crea dipje heb.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat. Elk lief berichtje is een cadeautje om te lezen. Bedankt en graag tot een volgende keer.

Liefs, Nicolette