donderdag 2 juli 2020

Liselot 15 jaar

Goedemorgen lieve allemaal,

Komende zondag wordt mijn oudste dochter alweer vijftien jaar! Een heerlijke meid om in huis te hebben!

Al jaren krijgen mijn dochters natuurlijk een zelfgemaakte kaart op hun verjaardagen. Deze kaart heb ik dan ook speciaal voor Liselot gemaakt.
Het plaatje is van Saturated Canary en ik heb haar gekleurd met Copic Markers. Wat was het lang geleden dat ik gekleurd had. Heerlijk om te doen! Het papier is van Maja Design en heet Denim&Girls. De vorm van de kaart is gestanst met de XXL Tags No.12 stansen van Crealies.
Rondom het plaatje heb ik de kleine 'grunge'-stempeltjes 'Steetwear' 6410/0529 gestempeld. Wat een leuk effect geeft dat!
 Aan beide zijkanten van de tag heb ik randstans 'Esmee' 6002/1383 bevestigd. Een mooi en stijlvol randje.
De bloemetjes zijn gemaakt met de Floral Flourishes stansjes 'Charlotte' 6002/1314 en de blaadjes komen uit de set van de chrysanten 6002/0972.
De '15' is gemaakt met de 'Dotted Numbers' van Joy 6002/1173.

Ik hoop dat Liselot het kaartje zondag kan waarderen, maar ik denk van wel.

Leuk dat je hier even was en een fijne dag verder.





Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk dat je een reactie achterlaat. Elk lief berichtje is een cadeautje om te lezen. Bedankt en graag tot een volgende keer.

Liefs, Nicolette