donderdag 25 juni 2020

Start each day

Hallo lieve mensen,

Binnenkort is mijn lieve vriendin en 'oppasoma' van mijn meiden jarig en natuurlijk verdient zo'n dierbaar persoon in je omgeving een mooie, zelfgemaakte kaart op haar verjaardag.
Het designpapier dat ik op deze kaart heb gebruikt, heet Scr@ppapier Forest Winter en is natuurlijk van Noor! Design (6011/0634).
De vorm van de kaart is gemaakt met de DDBD Shape Art Mal Lily 470.713.184.
Het plaatje van het schattige meisje komt van Pinterest en ik heb haar geplaatst bovenop het mooie frame Viktoria 6002/1492. Super fijn dat er een stans bij zit voor het matlaagje erachter. Zo krijg je een perfect passend laagje achter je frame.
De bloemen heb ik gemaakt met de stansjes van de chrysanten 6002/0972. Echt al een wat ouder bloemetje, maar wat een toppertje is dat! Ook de blaadjes zitten in deze set.

En de teksten zijn gestempeld en de labels gestanst met de Crafty Cocktail set 'Labels: 6004/0013.
 Natuurlijk lees ik graag wat je van mijn kaartje vindt.

Bedankt voor je bezoekje aan dit blog en hopelijk tot snel een andere keer weer!


1 opmerking:

Wat leuk dat je een reactie achterlaat. Elk lief berichtje is een cadeautje om te lezen. Bedankt en graag tot een volgende keer.

Liefs, Nicolette