dinsdag 13 september 2011

Rolboekje 'familiedagje buiten'

In november van afgelopen jaar kwam ik op de KreaDoe-beurs bij de stand van Scrapdelight een rolboekje, gemaakt door Corina, tegen. Sindsdien was ik verliefd en wilde ik zo graag de workshop volgen. Maar helaas, die kwam niet meer. Tot afgelopen zomerperiode. Er waren 'summer choice' workshops. Hierbij kon je kiezen uit zes workshops. Maar het rolboekje zat er niet bij. Toch heb ik gevraagd of ze deze nog voor mij wilden voorbereiden. En weet je wat: HET KON! Helemaal geweldig.

Dus 6 augustus was het zover. Toen heb ik 'm gemaakt. Nou ja, bijna dan. Want thuis had ik nog heel wat werk om de basis af te krijgen. Toen was het wachten op mooie foto's die erin konden. Zaterdag 27 augustus zijn we met de hele familie op stap geweest en daar heb ik bewust heel wat leuke foto's geschoten. Toen nog vier avondjes fotootjes uitzoeken, printen en ze verwerken op de paginaatjes en toen was hij af, en helemaal naar mijn zin. Na bijna tien maanden, heb ik 'm dan. Ik ben nog steeds helemaal blij!
Wat is die mooi hè?
Met dit rolboekje doe ik mee aan de tag-challenge van Scrapdelight.

Liefs, Nicolette

3 opmerkingen:

  1. Jaaaa, hij is héél mooi!
    En wat kunnen er veel foto's in hé?
    Prachtig gemaakt!
    grt,
    Corina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hier zou je meteen mee moeten winnen hé Nicolette, zoveel werk je hier hebt ingestoken...van mij heb je de eerste prijs verdiend!;))

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een ontzettend gaaf boekje!! Het duurde even, maar dan heb je ook wat hè.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat. Elk lief berichtje is een cadeautje om te lezen. Bedankt en graag tot een volgende keer.

Liefs, Nicolette