donderdag 29 september 2011

Sandy heaven

Op zaterdag 17 september hebben we onze tweejaarlijkse familiedag 'van Oosten' weer gehad. Mijn nicht Christa en ik hebben deze dag samen georganiseerd. We hadden erg veel geluk met het weer en dus zijn we veel buiten geweest.

Nienke en Veerle hebben zich die dag samen weer enorm goed vermaakt: een beetje zand en wat stokken en de meiden hadden alle plezier van de wereld. Ze kunnen het zo goed met elkaar viden. Zo super!

Deze foto's waren zo gaaf, die interactie tussen die dametjes, dat ik ze gebruikt heb voor de speedscrap van afgelopen dinsdag. Ik merk meer en meer dat als ik té speedy ga, ik niet tevreden ben over het eindresultaat en dat vind ik dan zo'n teleurstelling. Dus vandaar dat ik het niet vaak meer voor elkaar krijg om de foto op tijd te plaatsen. Maar nu ben ik dan wel erg tevreden over het eindresultaat.

Dit was de sketch:
En dit is mijn resultaat. Met dank aan Dees van Scrapdelight voor de titel! Deze heeft ze laatst gebruikt en die vond ik zóó leuk! Ik ben alleen niet zo tevreden over de belichting van de foto met de hele LO erop.......

Leuk dat je langskwam! Knuf, Nicolette

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk dat je een reactie achterlaat. Elk lief berichtje is een cadeautje om te lezen. Bedankt en graag tot een volgende keer.

Liefs, Nicolette