maandag 17 oktober 2011

My sweet happy girl

Zo, dat was een klein scrapdipje. Ik heb al weken niets geplaatst. En ook echt weken niets gescrapt! Ook kwam het dat ik drie vrijdagmiddagen op school met 12 meiden heb gescrapt en dus waren veel van mijn materialen ook niet thuis. Nou goed, nu is het vakantie en me meteen maar even gestort op de inspiratiechallenge op het blog van scrapdelight. Dit was de inspiratiefoto:
En dit is wat ik er van heb gemaakt:


Flink aan het scheuren en distressen geweest. En veel embellishments toegevoegd. Halverwege was ik helemaal niet tevreden, maar over het eindresultaat ben ik best tevreden!

Bedankt voor je bezoekje, liefs, Nicolette

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk dat je een reactie achterlaat. Elk lief berichtje is een cadeautje om te lezen. Bedankt en graag tot een volgende keer.

Liefs, Nicolette