maandag 6 augustus 2012

The most beautiful girl

Toen we op kraambezoek gingen bij Marlies en Edgar en hun kersverse dochtertje Noortje in hun vakantiehuisje in Rockanje was Nienke erg onder de indruk van de baby. Ze kwam lekker bij me zitten om mee te genieten met mij die het kleintje op schoot had. Voor deze LO heb ik me laten inspireren door de sketch van Creative Scrappers nummer 219:
En dit is wat ik er van heb gemaakt:
 
Ik heb eigenlijk alleen maar gebruik gemaakt van verschillende (oude) papierlijnen en embellishments van My Minds Eye. De gouden bloemen heb ik bewerkt met glitterlijm en de takjes heb ik glanzend gemaakt met Glossy Accent. Echt een heel leuk goedje om aan papieren onderdelen een mooie glimmend laagje aan te brengen.
Bedankt weer voor je bezoekje aan mijn blog. Liefs, Nicolette

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk dat je een reactie achterlaat. Elk lief berichtje is een cadeautje om te lezen. Bedankt en graag tot een volgende keer.

Liefs, Nicolette