donderdag 9 augustus 2012

Waterratje

 Deze LO (weer een 8' x8')
 heb ik gemaakt adhv een (eigenlijk al bekende) sketch die ik tegenkwam op het blog van Scrapdelight.

Ondanks dat deze al lange tijd in mijn map zat, werd ik nu wel getriggerd om er mee aan de slag te gaan.

Ik heb twee papierlijnen door elkaar heen gebruikt (my little yellow bicycle Winter Twig en Maja Design - Vintage Summer Basics). De randen van de twee vierkante stukken papier gedistressed en de blauwe geïnkt met zwarte distress Inkt (black soot). De foto is afgedrukt met een wit randje en gemat op een velletje Vintage Summer Basics 1933. De randen grof gedistressed en omgevouwen en ook weer geïnkt met de zwarte inkt. Hieronder een papieren doily. Onderaan de foto een gestanste negatiefstrip, een geponst stuk papier van Winter Twig en een stuk tissuetape van de Hema geplakt. En toen begon de uitdaging: de bloemen. Ze zijn allemaal gemaakt met de Tim Holtz Tattered Flower Garland stans en de takjes zijn van Marianne Design. Een paspoortstempel op een apart stukje papier gestempeld en deze met 3D-plakkertjes verhoogd opgeplakt. De sterretjes en het vogeltje gekleurd met blauwe distress inkt en ze voorzien van een laagje kleurloze Glimmer Glam voor een mooi glitterlaagje. De letters van de titel ook gestanst met een stans van Tim Holtz en deze een glaslaagje gegeven met Glossy Accents. Nog een vlinderbedeltje, drie nylon vlinders, twee geïnkte miniknijpers en twee zwarte pinstoegevoegd en de datum geschreven en toen was ik best tevreden met het eindresultaat.

Binnenkort komt deze op een 3x3 canvassen-muurtje boven de eetkamer in de woonkamer. Ik ben dus van plan er negen te maken in de kleuren van onze woonkamer! Dit is dan alvast de eerste!

Hier nog wat details:
 
 
 
 Leuk dat je even langskwam op mijn blog. Groetjes, Nicolette

1 opmerking:

  1. hoi hoi

    wat heb je weer mooie lo gemaakt allemaal stuk voor stuk super. je bent er maar druk mee geweest. Je moet een keer meedoen met de creative scrapper leuk man.'
    gr Thamar

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat. Elk lief berichtje is een cadeautje om te lezen. Bedankt en graag tot een volgende keer.

Liefs, Nicolette