dinsdag 22 oktober 2013

Avondje en dagje kaartjes maken

De herfstvakantie is aangebroken en dus heb ik weer wat meer tijd om lekker te scrappen. Gisterenavond kwam mijn vriendin Pieternel scrappen en omdat mijn schoonouders morgen 45 jaar getrouwd zijn, ben ik eerst maar eens begonnen met een kaartje voor hen te maken. Dat is deze geworden:
Daarna een aanzet gemaakt voor een volgende en deze vandaag afgemaakt. Nog geen bestemming voor, maar het is altijd handig om wat kaartje 'op voorraad' te hebben.
En omdat de meiden op de BSO zaten nog maar even doorgegaan en dat werd dit als resultaat:
Dat was een lekker en productief dagje!!

Bedank voor je bezoekje aan mijn blog, liefs, Nicolette

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk dat je een reactie achterlaat. Elk lief berichtje is een cadeautje om te lezen. Bedankt en graag tot een volgende keer.

Liefs, Nicolette