donderdag 26 december 2013

Kaartje' Just a note'

Van de week hebben we ons nichtje Jojanneke te logeren gehad. Ze is helemaal weg van mijn hobby. Onlangs had ik in een dienblaadje een kleine layout met een foto van Nienke gemaakt. Dit vond ze zo leuk, dat ze dit ook wilde maken. Gelukkig voor haar had ik nog zo'n dienblaadje in mijn kast liggen, dus we gingen aan de gang. Terwijl zij bezig was, heb ik dit kaartje gemaakt. Van de week weer wat producten besteld, waaronder twee mallen van Dutch Doobadoo waarmee je kaarten in andere vormen kunt aftekenen en uitknippen. Weer eens wat anders dan vierkante kaarten. Dus meteen in gebruik genomen. Het papier dat ik gebruikt heb, zijn weer allerlei restjes. Toch leuk dat je er dan zo'n gaaf kaartje mee kunt maken. Ik heb veel mallen en een stempel van Noor! design gebruikt. Voor de eerste keer ook verbandgaas gebruikt. Wat een leuk effect. Ook nog van kleine cirkels ronddraaibloemetjes gemaakt. Een enorm gepriegel, maar het resultaat vind ik erg leuk.





Ik hoop dat je een fijne kerst hebt gehad. Nu op weg naar oud&nieuw. Alvast veel plezier!

Liefs, Nicolette

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk dat je een reactie achterlaat. Elk lief berichtje is een cadeautje om te lezen. Bedankt en graag tot een volgende keer.

Liefs, Nicolette