woensdag 11 december 2013

Making family history

Afgelopen zondag eindelijk weer eens met een foto gescrapt en een layout op canvas gemaakt. Kaartjes maken is leuk, maar hier ligt toch echt mijn hart! Als basis heb ik een geweldige foto van mij met mijn moeder, twee zussen en mijn schoonzus op ons dagje uit voor mijn moeders 70e verjaardag. We gingen naar het Anton Pieck Museum in Hattem en hebben daarna nog even gewinkeld om vervolgens enorm te gaan smullen in het restaurant 't Spookhuijs. Een heerlijke dag en daar moet dan natuurlijk wel een mooi aandenken van komen.

Ik heb de papierlijn 'So Noted' van Carta Bella gebruikt. Van de foto eerst de randen geschuurd en hem daarna geplakt op een eerste stuk papier dat ik gedistresst en geïnkt heb. Een bruine hoekstans in de rechterbovenhoek en helemaal rondom een crèmewit kantje bevestigd. Hieronder een aantal stukken papier waarvan sommige bewerkt met een randstans of gedistresst en geïnkt. Het achtergrondvel bewerkt met een randpons van Martha Stewart. Verder veel embellishments, waaronder bloemen, knoopjes, takjes en spelden in clusters toegevoegd.
 
 
Inmiddels heeft ie zijn plekje aan de canvassenmuur in de woonkamer alweer gevonden!

Bedankt voor je bezoekje, liefs, Nicolette

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk dat je een reactie achterlaat. Elk lief berichtje is een cadeautje om te lezen. Bedankt en graag tot een volgende keer.

Liefs, Nicolette