woensdag 6 augustus 2014

Geboortekaartje meisje

Binnenkort verwacht een vriendin van een vriendin van ons een babymeisje. Mijn vriendin zwijmelt bij mijn kaartjes en zeker toen ze het schattige plaatje van het stansvel 'It's a girl' van The Hobbyhouse zag. Of ik voor haar vriendin een kaartje wilde maken. En belofte maakt schuld, dus ik aan de slag.

Ik heb voor dit kaartje de sketch gebruikt van de juli/augustus challenge bij de 'Kaarten-maken-met-Tiets-club:


Het papier is van Echo Park van een aantal jaar geleden. Zo verwerk je restjes papier toch nog tot iets moois!

Gebruikte materialen:

- Vlinder randstans van Noor Design 6002/0251
- Kiwi Doily van Cheery Lynn Design
- Bloemetjes van Elizabeth Craft Designs (729- Bunch of flowers-2)
- Roosjes, kant, golfkarton en plakparels

De kaart is vandaag al naar onze vriendin verzonden. Hopelijk gaat haar vriendin het kaartje waarderen!

Leuk dat je hier even was!

Liefs, Nicolette


5 opmerkingen:

  1. Een schatje!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ohhh wat een sketch !! door al je verschillende dp is er zoveel op te zien! Hij is prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schitterende babykaart Nicolette, ik vind hem supermooi.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig gedaan!!!
    Mooie schets toegepast.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat. Elk lief berichtje is een cadeautje om te lezen. Bedankt en graag tot een volgende keer.

Liefs, Nicolette