maandag 2 juli 2018

Awesome friend

Lieve scrapper en/of kaartenmaker,

Vandaag gaan we met de meiden van Noor! Design allemaal mooie voorbeelden laten zien van scrap layouts die we hebben gemaakt naar aanleiding van de sketch van deze maand.
Uiteraard nodigen we je weer uit om mee te doen en je creatie te plaatsen in de Facebook-groep 'Noor! Design Scrapbooking' of, als je niet op Facebook zit, een foto te mailen naar joyce.martens@noortje-design.nl. Aan het eind wordt er dan met de random een winnaar gekozen.

Ik heb deze layout met de sketch gemaakt:
 Op de foto's mijn oudste dochter met twee van haar beste vriendinnetjes tijdens een fotoshoot op haar kinderfeestje. Alweer drie jaar geleden......
 Het designpapier heet 'Vintage Roses' 6011/0548 en ik heb alle randjes van het designpapier en zelfs van de foto's voorzien van een stikrandje. Toch handig, zo'n naaimachine;-)
 De bloemen heb ik allemaal zelf gemaakt met de stansjes 6002/0771 en 6002/1081. De witte randjes heb ik gekregen door de bloemen uit wit cardstock te stansen en deze in de stans te laten zitten als je ze op kleur brengt met inkt. Ik heb distress inkt Milled Lavender gebruikt. Het geeft een leuk effect.

De bloemen heb ik als het ware met elkaar verbonden met het takje 6002/0939. Verder heb ik ook nog de klok gebruikt uit stans 6002/0971 en twee keer twee zelfgemaakte tassels op de layout verwerkt. Deze kun je heel leuk en makkelijk zelf maken met stansje 6003/0089.
Op de plekken van de sterren, heb ik sterrenpinnetjes gebruikt en de teksten zijn van hout en greyboard en die heb ik met embossingpoeder wit gemaakt.

Ik heb met waanzinnig veel plezier aan deze layout gewerkt. En ook mijn dochter is er blij mee, want die krijgt natuurlijk een mooi plekje aan de muur op haar kamer!

Ik hoop dat jullie allemaal geïnspireerd zijn en gezellig mee gaan doen.

Bedankt voor je bezoekje en een goede week!


1 opmerking:

Wat leuk dat je een reactie achterlaat. Elk lief berichtje is een cadeautje om te lezen. Bedankt en graag tot een volgende keer.

Liefs, Nicolette