donderdag 19 juli 2018

Bloghop Noor! Design augustus-collectie

Goedemorgen lieve allemaal,

Vandaag mogen jullie weer gezellig een rondje hoppen bij de meiden van Noor Design. De nieuwste collectie ligt alweer een weekje in de winkels en graag voorzien we jullie weer van een bakkie inspiratie! Hop je mee?

Ga uiterlijk 22 juli bij iedereen langs, laat overal een reactie achter en eindig weer bij het Noor-blog en je maakt kans op een leuke prijs!
Als het goed is, kom je net van het blog van Corry.
Ik ben aan de slag gegaan met 'Mon Amietje' Blub 6002/1147! Wat een schattig visje! Even priegelen, maar dan kun je een visje opbouwen helemaal naar je eigen smaak. Ik heb haar in twee kleuren oranje gestanst en de embossing-gedeeltes met glitter aangezet.

En oh, wat zijn de nieuwe golfjes 6002/1128 mooi en fijntjes! Super tof voor al je zee/water-thema projecten.
Het papier komt ook uit de nieuwe collectie en heet 'Sailing Home' 6011/0569
De vorm van de mal heb ik uitgetekend met DDBD Shape Art Mal 470.713.146. Ik heb een vel papier dubbel gevouwen en aan de bovenkant de twee gedeeltes aan elkaar laten zitten zodat je een dubbele kaart krijgt.
Het 'gat' in de kaart heb ik gemaakt met blauwe mal 6002/0785. Gebruik de 'echte stans voor het gat in je kaart en gebruik de 'mat' om het gat uit je designpapier te halen. Verder nog wat zeewier gemaakt met 6002/0654 toegevoegd, een geprinte tekst en wat schelpjes en pailletjes in twee kleuren.
 De achtergrond van het water met de bellen heb ik gevonden op internet en geprint.

 Leuk dat je mee doet met onze hop en ik ben benieuwd wat je van mijn kaartje vindt. Je mag nu door naar Sylvia.

32 opmerkingen:

  1. Wauw, fantastisch. Wat is die goudvis toch schattig.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. che mondo fantastico sottomarino hai racchiuso in questa card!!! bellissimi i premi del blog hop! partecipo e continuo a saltare!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. goed idee een zeelandschapje. 😘 Helemaal leuk

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super leuke en mooie kaart, weer eens heel wat anders met Blub! Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige creatie Nicolette, lief met dat goudvisje....

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hij is superleuk geworden Nicolette! Echt heel leuk, net een echt aquarium!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een super leuk kaartje is dit geworden. Vooral blub het visje:-)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat heeft blub een heerlijk onderkomen!! Super leuk idee!!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat gaaf zo de blauwe mal te gebruiken
    Blub voelt Zich er heerlijk thuis

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Oh, geweldig is deze kaart!
    Ik vind die vis echt super, die gaat op mijn verlanglijstje.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heel Leuk gemaakt, leuk die diepte in het kaartje

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ow ik voel me hier als een vis in het water. Vandaag in de winkel geweest en mijn handen jeuken om zo aan de slag te gaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Blub blub blub... ik ben een goudvis. Superleuke kaart dit.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. ook weer een superleuk kaartje, met Blubje ...

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ooo nog zo’n mooie vis! Ik vind het zo leuk😍
    En wat gaaf om hem aan een visdraadje te verweken in een ddb mal

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ik vind dit ook weer heel leuk, wat een schattig visje

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een schitterende kaart 😍😍. Ik ben dan ook helemaal verliefd op Blub en staat dan ook al op mijn verlanglijstje.
    Wat een leuk idee om met je mal een gat te stansen in je kaart. Dan kan je toch leuke vormen krijgen. Groetjes Monica 💞😘

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een gezellig kaartje met Blub. Erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. een mooie en gezellige kaart super gedaan

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Leuke kaart! En ook leuk dat je deze keer de mal gewoon als achtergrond hebt gebruikt. Goed idee!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Leuke kaart !! Die vis is echt leuk !! Groeten Maaike

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Weer een heel andere kaart. Je doet bij jullie wel ideeen op.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. wat leuk zoals je de mal als doorkijkje hebt gebruikt voor die leuke blub.
    groetjes myrthe

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat een leuk idee voor jullie nieuwe blubber. Echt weer een schatje

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat. Elk lief berichtje is een cadeautje om te lezen. Bedankt en graag tot een volgende keer.

Liefs, Nicolette