donderdag 18 april 2019

Gefeliciteerd met jullie huwelijk

Goedemorgen lieve allemaal,

Vandaag laat ik jullie graag een super zoet huwelijkskaartje zien. Met de nieuwe 'Bride&Groom' papierset 6011/0608 en de bij elkaar horende blauwe mallen 6002/1257 en 6002/1258 creëer je de mooiste kaarten.
 De randmal heb ik drie keer uitgestanst en gemat op effen, roze papier. Deze zijn bevestigd aan de zijkanten en aan de bovenkant. De verschillende stukken designpapier heb ik voorzien van twee matlaagjes: een roze laag en een witte. Onder één van de stukken designpapier piepen twee stukjes verbandgaas uit.
De foto van het bruidspaar komt van internet en ook de tekst heb ik zelf geprint.
Achter de foto heb ik de vierkante mal, ook gemat op roze papier, verwerkt. Ook het nieuwe duifje van Little Happiness stanssetje 6002/1315 heeft een plekje gevonden op deze kaart.
De bloemen zijn gemaakt met bloemenstansjes 6002/0771. Deze kun je mooi zelf kleuren door ze in de mal te laten zitten als je gaat beïnkten zodat je zo'n mooi wit randje langs de blaadjes krijgt.

Bedankt voor je bezoekje hier en voor nu een hele fijne donderdag gewenst!

2 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige en lieve kaart Nicolette!
    Groetjes Gerlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Idd, heel zoet maar het bruidspaar staat zo wel in de spotlight, mooi gedaan Nicolette!
    Gr, Wietske

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat. Elk lief berichtje is een cadeautje om te lezen. Bedankt en graag tot een volgende keer.

Liefs, Nicolette