donderdag 4 april 2019

Van harte

Goedemorgen allemaal,

Deze maand hebben we bij Noor! Design weer een leuke kaart challenge. Deze is bedacht door Hanny uit het team. Voor een beschrijving van de werkwijze van deze kaart, klik hier.

Ook ik ben er mee aan de slag gegaan. Ik heb de kaart iets verbreed, zodat ik de gave 'birthday' randstans 6002/1174 mooi kon gebruiken aan de bovenkant van de kaart.
 De kaart klapt op een inventieve manier open:
 De digi heb ik weer zelf gekleurd. Wat een schatje.
 Het designpapier komt uit de set 'Roses & Polka Dots' 6011/0601. Aan de binnenkant van de kaart heb ik frame 6002/1200 gebruikt en gemat op een witte laag cardstock zodat hier de verjaardagswens geschreven kan worden.

 
In de linkerbovenhoek heb ik twee chrysanten geplaatst gemaakt met stansjes 6002/0972 met de takjes die bij deze set horen! Het blijven toppertjes! Die bloemetjes!
Aan de zijkanten van de kaart heb ik het fijne randstansje 6002/1285 bevestigd. En als laatste kon een tekstempeltje natuurlijk niet ontbreken.

Leuk dat je hier even langs kwam waaien! Graag weer tot een volgende keer!


4 opmerkingen:

  1. Een super mooie kaart en een leuk model!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige kaart met weer een schattige digi. Mooi in deze kleuren en leuk model kaart.
    Echt een Nicolette kaart, ik kan jouw kaart er altijd gelijk uithalen. Hihihi.

    Lieve groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. leuke kaart! Leke mal, leuk papier, leuk plaatje!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het kan er ook maar één zijn als je de prachtige digi van Krista ziet. Mooie kaart heb je weer gemaakt en een superleuk model.

    Lieve groet,
    Petra

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat. Elk lief berichtje is een cadeautje om te lezen. Bedankt en graag tot een volgende keer.

Liefs, Nicolette