donderdag 5 december 2019

Feliz Navidad

Lieve mensen,

Nog maar een paar weken en dan vieren we alweer kerst! Wat gaat de tijd toch snel!

Omdat ik toch altijd wel wat mensen een zelfgemaakt kerstkaartje wil sturen, heb ik er nog maar weer eens eentje gemaakt.

Ik ben aan de slag gegaan met het model van onze maandelijkse challenge bij Noor! Design. Deze maand is deze uitgewerkt door Judith. Het is een easelkaart in drie stukken. Klik even op de link hierboven en je hopt direct door naar de beschrijving.
Ik heb voor het maken van de kaart gekozen voor het designpapier Feliz Navidad 6011/ 0615.
Aan de randen heb ik de mooie, blauwe randstans 6002/1257 gebruikt en het op Pinterest gevonden plaatje heb ik geplaatst op de bijbehorende blauwe, ovale stans 6002/1256. Je ziet op de foto dat je de kaart volledig in kunt klappen, zodat deze ook nog verstuurd kan worden.
De bloemen zijn zelfgemaakt met wat oudere bloemenstansjes van Noor! Design. De bloemen in verschillende maten eerst opgebold en vervolgens opgestapeld met in het hart een plakparel. De takjes zijn gemaakt met de Vintage Flourishes van de varens 6003/0083.
Als laatste nog twee kant-en-klare bloemetjes toegevoegd en zo is er weer een kaartje klaar om binnenkort op reis te gaan!

Leuk dat je hier was en graag tot een volgende keer!

2 opmerkingen:

Wat leuk dat je een reactie achterlaat. Elk lief berichtje is een cadeautje om te lezen. Bedankt en graag tot een volgende keer.

Liefs, Nicolette