donderdag 19 december 2019

Het is een meisje

Goedemorgen lieve allemaal,

In het nieuwe jaar gaat mijn werkgeefster voor de tweede keer mamma worden van een meisje en omdat je nooit weet wanneer een kindje zich aandient, ben ik alvast lekker voor haar aan de slag gegaan.
Het designpapier komt uit de nieuwe set Scr@ap papier 'Forest Winter' 6011/0634 van Noor! Design. De vorm van de kaart is afgetekend met DDBD Shape Art Mal 'Lily' 470.713.184 en het plaatje heb ik gevonden op internet en uitgeprint.
Het plaatje heb ik gemat op een stuk donkergrijs cardstock en vervolgens geplaatst op de blauwe, ovale mal 6002/1044 welke ik ook weer gemat heb op donkergrijs cardstock.
Vervolgens heb ik met diezelfde kleur cardstock vijf bloemen met zilveren meeldraden gemaakt met de Floral Flourishes stansjes 6002/1314.
Ik heb de vijf donkergrijze bloemen in clusters verwerkt met de takjes van de chrysanten 6002/0972 en kant-en-klare bloemetjes. De ronde stempel komt uit de Bella Lulu stempelset 'Baby' 3002/0107.
Natuurlijk lees ik graag wat je van mijn kaartje vindt!

Voor nu wens ik je een hele fijne dag!



3 opmerkingen:

  1. Die heb je alvast klaar liggen ! Prachtige kaart ! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh wat een mooie en leuke kaart heb je gemaakt! Toch wel handig tegenwoordig dat je van te voren weet wat het gaat wordne]]en....

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een dotje, prachtige kaart Nicolette!
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat. Elk lief berichtje is een cadeautje om te lezen. Bedankt en graag tot een volgende keer.

Liefs, Nicolette