donderdag 2 januari 2020

Happy New Year

Goedemorgen allemaal,

Ik wens jullie allemaal een heel mooi en creatief 2020!

Om het nieuwe jaar in te luiden heb ik vandaag een nieuwjaarskaartje om te laten zien!
 Het designpapier dat ik gebruikt heb is 'Men's World', 6011/0575 nog steeds een van mijn favorietjes!
Ik heb de kaart opgebouwd rondom de mooie, sierlijke mal 6002/1044. De grote, blauwe bloemen heb ik gemaakt met de Floral Flourishes bloemen 6002/1081. Ik heb de verschillende maatjes gestanst, nat gespoten en de blaadjes heb ik opgekruld rondom een satéprikker. Hierna heb ik de bloemetjes weer gedroogd met de heattool. Vervolgens de bloemen op elkaar gestapeld en vastgeplakt. Ik heb met een fineliner meeldraadjes op het bovenste bloemetje getekend en vervolgens een plakparel in het midden geplakt.
 Ik heb de ticketstempels uit de 'Script' stempelset 6410/0468 gebruikt en hierop de tekst 'Happy New Year' gestempeld. Deze heb ik ook hier en daar onder uit laten steken.
 Als laatste heb ik varentakjes (6003/0083), een stukje kant, een stukje wondgaas en een bedeltje  aan de kaart toegevoegd.

Maak er een goed 2020 van!


7 opmerkingen:

  1. Wat een elegante nieuwjaarskaart ! Voor jou ook mijn beste wensen voor een creatief Nieuw Jaar ! groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super mooie nieuwjaarskaart Nicolette!
    Ik wens je een gelukkig, gezond, creatief en liefdevol 2020.
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige nieuwjaarskaartje!
    Groetjes Cobie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige creatie en wat zijn de bloemen mooi zo!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ik vind je kaart heel mooi groetjes x

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige kaart en een hele mooie blog . Ik ga je volgen , zou je ook een kijkje op mijn blog willen nemen en volgen
    Mijn blog is corryscardandcreations
    Lieve groetjes corry

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat. Elk lief berichtje is een cadeautje om te lezen. Bedankt en graag tot een volgende keer.

Liefs, Nicolette