donderdag 30 januari 2020

Lay-out 'Gone to the beach'

Goedemorgen lieve mensen,

Hebben jullie de geweldige 'strand-en-zee-collectie van Noor! Design van deze maand al gespot? Waanzinnig gave producten waardoor we weer helemaal zin krijgen in de zomer. Alhoewel, in de winter naar het strand gaan, is ook heerlijk: lekker uitwaaien en een frisse neus halen!

Met een winterse strandfoto en met de nieuwe artikelen heb ik een scrap lay-out gemaakt.
Het designpapier heet 'Nautical Traveler' 6011/0644 en zit vol met prachtige prints in bij elkaar passende kleuren die ook nog weer eens mooi passen bij foto's van strand en zee! De foto heb ik op meerdere laagjes designpapier gemat en alle randen heb ik lekker ruw gemaakt met een distresser.
 Achter de rechter bovenhoek heb ik het visnet uit het stanssetje 6002/0992 geplaatst.
Aan de rechterkant van de foto heb ik een clustertje gemaakt met de vuurtoren 6002/1442, het koraal 6002/0654 en wat kant-en-klare bloemetjes.

De titel heb ik gemaakt met de letterstansjes die bij doily 6002/0929 horen.
 Aan de linkerkant van de foto heb ik een stuk wondgaas geplakt en in de linker onderhoek heb ik een meeuw bevestigd, gestanst met de nieuwe meeuwenstansjes 6002/1443, in combinatie met weer een stukje koraal. De andere meeuwen heb ik elders op de lay-out geplakt.
Aan de onderkant en de zijkanten van de foto piept nog net de ronde doily Esmee 6002/1384, die sinds lange tijd weer leverbaar is, uit.

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en graag tot een volgende keer.




1 opmerking:

  1. Wat en prachtige en stoere LO heb je gemaakt! Ook wel weer lief door de foto.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat. Elk lief berichtje is een cadeautje om te lezen. Bedankt en graag tot een volgende keer.

Liefs, Nicolette