vrijdag 24 april 2020

Bloghop collectie 4-2020 Noor! Design

Goedemorgen!

Het is weer tijd voor een rondje inspiratie! We hebben daarom als team met de nieuwe collectie van Noor! Design een te gekke bloghop voor jullie georganiseerd. Hop je dat rondje mee?
 Ik heb met het waanzinnige scr@ppapier 'Streetwear' 6011/0645 een scrap-layout gemaakt met daarop een prachtige foto van mijn mooie dochters (gemaakt door mijn DT-maatje Corina).
Rondom de foto, heb ik de stoere, gelijknamige randstans 'Streetwear' 6002/1498 bevestigd. Ook het bingo-kaartje met het frame, de cijfertjes en de roze tekst komen uit het papier. Al de randen van het papier heb ik ruw gemaakt met een distresser. Geeft een lekker stoer uiterlijk.
 Ook nieuw in de collectie 'Streetwear' is een heel gaaf stempelsetje met allemaal kleine grunge-stempeltjes (6410/0529). Hiermee kun je heel leuk je achtergronden maken of opleuken, zoals ik heb gedaan. Met twee verschillende kleuren inkt heb ik hier en daar wat gestempeld op de achtergrond.
De nieuwe, blauwe randmal 6002/1491 heb ik op twee plekken op de layout verwerkt: helemaal bovenaan in het midden en een eindje onder de foto. Wat een beauty!
 Op twee plekken op de layout heb ik clusters met embellishments toegevoegd. Onderop zit bij beide clusters ook de ronde, stoere Streetwear mal 6002/1497 verstopt.
 In de clusters kun je vinden de blaadjes die horen bij de Floral Flourishes 'Chrysanten' 6002/0972 en de Vintage Flourishes bessentakjes 6003/0090. Verder nog kant en klare bloemen, een houten woordje 'love' en twee ster-pinnetjes.
Tenslotte nog twee vlindertjes gestanst met de Little Happiness 6002/1302 aan de layout toegevoegd en een bijpassende titel.
 
Hoe doe je mee met onze bloghop?

Hop vandaag, vrijdag 24 april, langs bij de blogs van de deelnemende Noor! meisjes. Laat overal een leuke reactie achter. Kom als laatste terug bij het blog van Noor en laat daar weten dat je meegedaan hebt. Je maakt zo kans op een leuke prijs van Noor! Design.

Je mag nu doorhoppen naar: Monique









10 opmerkingen:

  1. Een hele mooie kaart met een mooi plaatje en prachtig papier!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie layout met jouw prachtige meiden erop en wat is er heerlijk veel te zien. Een echte meidenkaart met de kantjes, randen en vlinders.
    Supermooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een prachtige lay-out Nicolette, prachtig papier en een mooie foto, mooie stansen en vlindertjes....

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Weer heel anders, maar ook zooo mooi

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wow!! Een geweldige lay-out. Love it!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtige LO en helemaal in mijn lievelingskleur! Alles heel mooi gecombineerd! Knap gedaan!
    Groetjes Ingrid V.M.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Weer heel anders dan je mede bloggers, ik vind de bloemetjes ook zo leuk gemaakt! Leuk effect krijgt de foto van de meiden, door de randmal en de inkt. Super leuk! Groet, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Supermooie layout ! Prachtig in roze en met die kanten randjes. Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  9. ook deze kaart is weer prachtig met mooie materialen
    groetjes Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat. Elk lief berichtje is een cadeautje om te lezen. Bedankt en graag tot een volgende keer.

Liefs, Nicolette