donderdag 2 april 2020

Good vibes only

Lieve mensen,

Vandaag laat ik hier graag weer een kaartje zien dat ik gemaakt heb met het mooie designpapier 'Violet Dreams' 6011/0653 van Noor! Design.
Ook het plaatje met het bingo-kaartje zit in de set met designpapier. Deze heb ik, net als alle andere laagjes designpapier, gemat op twee laagjes cardstock en bevestigd op de vierkante, blauwe mal Esmee 6002/1466. Aan de bovenkant heb ik de gelijknamige randstans 6002/1383 vastgemaakt. De vorm van de kaart is gemaakt met  Dutch Doobadoo Card Art Mal 470.713.309.
 De donkerpaarse, grote bloemen zijn zelfgemaakt met Floral Flourishes bloemenstansjes 6002/1081. In de hartjes meeldraadjes gestanst met de Vintage Flourishes 'Meeldraden' 6003/0096 en daar bovenop een plakpareltje.
 Tussen de bloemetjes heb ik lavendeltakjes, gestanst met de Little Happiness stansjes 'Lavendel' 6002/1427, geschoven. De geĆ«mboste delen heb ik licht opgeschuurd waardoor er witte vlekjes tevoorschijn komen.
 Als laatste heb ik aan beide groepjes met bloemen nog wat kant-en-klare, paarse roosjes toegevoegd waarvan ik de ijzerdraadjes rondom een cocktailprikker heb opgerold. Dit geeft altijd een leuk effect, vind ik.

Bedankt voor je bezoekje! Maak er een mooie dag van!


2 opmerkingen:

  1. Prachtige NIcolette
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaart weer met mooie kleuren. Leuk om het bingokaartje centraal te houden!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat. Elk lief berichtje is een cadeautje om te lezen. Bedankt en graag tot een volgende keer.

Liefs, Nicolette