donderdag 18 juni 2020

Hiep hiep hoera

Goedemorgen lieve mensen,

Gisteren was mijn zus Joke jarig en voor haar heb ik onderstaand kaartje gemaakt, boordevol artikelen van Noor! Design.
 Het designpapier dat ik heb gebruikt, heet 'So Cool' 6011/0539. Het plaatje komt van Pinterest.
 
Het plaatje heb ik geplaatst in de prachtige, nieuwe blauwe mal 6002/1503.
De teksten heb ik gestempeld met de stempelset 'banner' 6410/0526 en ze uitgestanst met de banner-stansjes 6002/1467.
 De bloemen heb ik gemaakt uit bijpassend effen papier met de 'Charlotte' bloemenstansjes 6002/1314. De takjes eronder zijn gestanst met stansje 'Ivy' 6002/1026.
Bedankt dat je hier even aan kwam waaien en graag tot een volgende keer.

1 opmerking:

  1. Schitterend!! Wat een onwijs toffe kaart Nicolette! Er is zoveel moois te zien op jouw kaart!
    Groetjes Gerlinde

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat. Elk lief berichtje is een cadeautje om te lezen. Bedankt en graag tot een volgende keer.

Liefs, Nicolette