donderdag 11 juni 2020

Mini-album 'Spring'

Lieve allemaal,

Deze maand loopt er bij Noor! Design een super leuke challenge, uitgewerkt door Carla uit het designteam. Met één vel dubbelzijdig designpapier van 30x30 cm kun je heel een heel gaaf mini-albumpje maken. Op het blog van Noor & Zo kun je de beschrijving vinden. 
Ik heb het albumpje ook gemaakt en ik heb het designpapier 'Springs Arrival' 6011/0656 en de gelijknamige set met knipvellen 6011/0427 van Noor! Design gebruikt.
In het boekje heb ik allemaal kleine fotootjes verwerkt van mijn belevenissen in de lente van 2020.


Doe gezellig mee met onze maandchallenge. Je maakt kans op leuke prijzen!

9 opmerkingen:

  1. Gaaf!!!! Hier ben je wel even zoet mee geweest, maar het resultaat mag er zeker zijn.

    Groetjes

    Rimmie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat prachtig Nicolette!!
    Voor mooie herinneringen.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schitterend album! En wat een mooi papier eb je gebruikt.
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw wat een onwijs gaaf albumpje!!Supertof gedaan!
    Ga de challenge ook maar doen, zo gaaf!
    Groetjes Gerlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Superleuk!! EN dat van 1 scrapvel. Hoe is het mogelijk! Een heel leuk aandenken.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Je zult het wel gezien hebben dat er geen nieuwe post is gepubliceerd?

      Verwijderen
    2. Hai Gerjanne. Ik denk dat je bedoelt dat je iets nieuws gezien hebt, maar het nu niet meer zichtbaar is? Ik was vanmorgen een bericht voor donderdag aan het klaarzetten, maar per ongeluk drukte ik al op publiceren. Dus mijn nieuwe post komt donderdag definitief online. Als dit niet is wat je bedoelt, wil je dan nog een berichtje sturen?

      Lieve groetjes, Nicolette

      Verwijderen
  7. Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat. Elk lief berichtje is een cadeautje om te lezen. Bedankt en graag tot een volgende keer.

Liefs, Nicolette