maandag 14 november 2011

Mini-album 'weekendje Ingrid'

Een paar weken geleden hebben we ons nichtje Ingrid opgezocht in haar nieuwe woonplaats, huisje en land. Na een aantal jaren in Singapore is ze nu neergestreken in de wereldstad Mol (haar woorden) in België.

We hebben een heerlijk weekend gehad. Naar Plopsa Indoor in Hasselt geweest op zaterdag en op zondag heerlijk genoten van het mooie weer in het geweldige natuurgebied de Molse Meren. Dat door het hele bos (voor ons gevoel) speeltoestellen stonden, maakte het voor de meiden ook één groot feest.

Op zaterdag 29 oktober heb ik weer eens een workshop gevolgd bij Scrapdelight. Een mini-album stond op het programma. Natuurlijk had ik nog de hele avond thuis ook nog nodig om het boekje af te krijgen, maar het is een fleurig geheel geworden met, naast gewone bladzijden, tags en zelfs een envelop als pagina's.
Ben benieuwd wat je er van vindt!
Liefs, Nicolette

2 opmerkingen:

  1. hoi hoi

    Ik vind hem werkelijk geweldig geworden.
    Top
    gr Thamar

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ha Nicolette! Ik moest me schamen ik ben nog niet zoveel op jouw en andere blogs te vinden. Denk altijd zeeen van tijd te hebben maar dat valt in praktijk soms tegen:) Maar goed, ik wil je toch even laten weten dat ik dit boekje zo ontzettend geweldig vind, wat een mooie kleuren heb je gebruikt. En volgens mij herken ik het boekje wat je kreeg bij het Harvest Fest van Scrapdelight? Je hebt me wel geinspireerd met goede tips en ideetjes om er een mooi boek van te maken. Je doet die foto's ook zo leuk tussen de bladzijdes door. Hoop naar Polen te gaan en heb dus al een idee voor minialbum! Fijn dat je nichtje nu iets dichter bij woont! En was Plopsaland leuk? Liefs van Linda

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat. Elk lief berichtje is een cadeautje om te lezen. Bedankt en graag tot een volgende keer.

Liefs, Nicolette