dinsdag 14 augustus 2012

Dikke pret

Onlangs ben ik begonnen met scrappen op het formaat 8'x8' omdat ik daar nog een albumpje van had liggen. Het formaat bevalt me zó goed dat ik besloten heb om een muur te gaan maken boven de eetkamertafel met 3x3 canvasjes van dat formaat. Omdat wij donkergrijs en aquablauw als basiskleuren in onze woonkamer hebben, wil ik de LOotjes vooral in die kleuren gaan maken. De vorige post 'waterratje' is de eerste en deze 'Dikke pret (met schelpjes)' is de tweede.

Nienke is hier tijdens onze vakantie op een vlonder van een leegstaande tent aan het spelen met een zakje met gevonden schelpjes. Ze vermaakt zich zo goed met zo weinig. Dát is voor mij vakantie!

Als basis heb ik een vel designpapier met houten planken gebruikt wat perfect past bij de foto! De foto heb ik geplakt op een taartdoily, een stukje designpapier van Maja Design en een geponste bloemenrand. De randen flink gedistressed en geïnkt en omgebogen. Twee hekjes en takjes gestanst en toen een heleboel kant-en-klare bloemen én zelfgemaakte bloemen toegevoegd en een ticket, een bedeltje en wat schelpjes. Ook nog weer een stukje meettissuetape toegevoegd. Als laatste een titel met glossy accents en een subtitel erbij en toen was er wat mij betreft weer één klaar voor aan de muur!
 
Liefs, Nicolette

1 opmerking:

  1. hoi hoi

    wat een ontzettend leuk idee en hij is echt er goed gelukt mooi hoor.
    gr Thamar

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat. Elk lief berichtje is een cadeautje om te lezen. Bedankt en graag tot een volgende keer.

Liefs, Nicolette